زبان دراز هفته نامه آيينه يزد

خوانندگان فهيم گول تيتر نخوريد چون قرار نيست در حال حاضر افزايش نقدينگي، كارخانه‌ها را راه بيندازد يا حقوق معلمان و كاركنان و كارگران دوبله شود.
حق‌التدريس فرهنگيان هم كه پس از شش ماه بدهند وقتي وارد بازار شود قبلاً چاهش را كنده بودند. در ضمن بلافاصله بانك ملي اقساط معوقه را برمي‌دارد و قبوض اخطار نشان هم بقيه‌اش را جذب مي‌كند(البته اين ياري مديران بانكي و خدماتي و لطفشون را به پاي گراميداشت هفته معلم بنويسد).
بگذريم، برويم سر اصل مطلب و رونق!! مطمئن باشيد با اين سنگ‌اندازي‌ها جلوي پاي دولت و مصوبات تعهدآور مجلس در روزهاي آخر خدمتشان! قرار نيست حالا حالاها رونق و گشايشي در كار باشد پس مي‌فرماييد زبان‌دراز بيمار است كه اين تيتر را انتخاب كرده؟؟! نه عزيزان!! منابع خوش‌خيال پيش‌بيني كرده‌اند در دور آينده كرسي رياست جمهوري در ايران به محمود احمدي‌نژاد و در آمريكا به ترامپ مي‌رسد حالا به رونق چه!!؟ من فكر كار خودم را كردم. آي طنز مي‌نويسيم آي سوژه داريم!! كافي است هر دو هفته‌اي يك سخنراني داشته باشند بالاخره ركورد سوژه را پشت سر مي‌گذاريم و رونق در راه است شما هم به فكر رونق خودتان باشيد به ما چه!! كار ما كه راه مي‌افتد!!. شما خود بهتر مي‌دانيد چه كنيد؟!!

زبان‌دراز

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا